Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Motiváció a leszokáshoz

Cikkek

Ciki vagy nem cigi?

EMLÉKEZTEK MÉG A CIKI A CIGI REKLÁMKAMPÁNYÁRA?????

ÉN EMLÉKSZEM! Nagyon is! Mivel akkor még javában pöfékeltem én is, nagylányos tinédzser koromban, és nem lehet elfelejteni mennyire fel voltam háborodva ezen a reklámkampányon. 

 
2019.02.08 | Menüpont: Motiváció a leszokáshoz | Hozzászólások: 0

Okostelefonok is segíthetnek a leszokásban

Készítsd el a profilod és kezdj el csevegni más leszokásban lévőkkel!
Segítséget, tippeket, trükköket és ötleteket kaphatsz másoktól, barátokat szerzel és saját magad is segíthetsz másoknak, bármikor, mindig a saját nyelveden.

 
2019.01.27 | Menüpont: Motiváció a leszokáshoz | Hozzászólások: 0

Több, mint rossz szokás

Régebben általános volt az a vélekedés, hogy a dohányzás nem egyéb, mint rossz szokás. Az elmúlt években azonban világossá vált, hogy a probléma sokkal súlyosabb: a dohányosok túlnyomó többségében ún. függőség alakul ki.

 
2019.01.26 | Menüpont: Motiváció a leszokáshoz | Hozzászólások: 0

Leszokni könnyű vagy nehéz?

A dohányzás függőség, ha rabja vagy, a leszokás során előbb-utóbb adódnak olyan élethelyzetek, amelyek különösen megnehezítik majd a dolgodat.
...HA PEDIG FELADOD A CÉLOD AZ ELSŐ NEHÉZNEK TŰNŐ HELYZETBEN, SOHA NEM FOGOD MEGLÁTNI A "SZIVÁRVÁNYT"

 
2019.01.18 | Menüpont: Motiváció a leszokáshoz | Hozzászólások: 0

Hihetetlen megfiatalodás

A dohányzás ugyanazokat a folyamatokat indítja el, illetve gyorsítja fel a szervezetben, amelyek a természetes öregedés során jelentkeznek - csak éppen jóval lassabban.

Tehát HA LETESZED A CIGIT, AKÁR 5-10 ÉVET IS FIATALODHATSZ!

 
2019.01.17 | Menüpont: Motiváció a leszokáshoz | Hozzászólások: 0

A DOHÁNYZÁS HATÁSSAL VAN AZ EDZÉSEKRE ...és nem pozitív értelemben

Bármilyen mozgásformát űzöl fontos hozzá a megfelelő fizikai aktivitás, hogy az edzés ideje alatt a maximumot hozhasd ki magadból - különben mi értelme lenne az egésznek?! 

 
2018.12.12 | Menüpont: Motiváció a leszokáshoz | Hozzászólások: 0

Tippek a sikeres leszokáshoz

A terápia alkalmazása a legkínzóbb vágyat, a nikotinvágyat megszünteti, de ahhoz, hogy az esetleg évtizedek óta fennálló, berögzült szokások, gondolati minták elhagyása ne okozzon megoldhatatlan problémát, ami aztán esetleg újbóli rágyújtáshoz vezethet, érdemes néhány dolgot megtenni.  

 
2018.12.09 | Menüpont: Motiváció a leszokáshoz | Hozzászólások: 0

A dohányzás szokása számos tevékenységgel összefügg

Dohányzás és kávéfogyasztás, dohányzás és alkoholfogyasztás, dohányzás egy jó kiadós étkezés után, dohányzás és beszélgetés a munka közötti szünetekben és így tovább. A dohányzás szorosan összefügg érzelmi életünkkel, dohányzunk, ha bánat ér, ha unatkozunk, vagy éppen a feszültségünket szeretnénk levezetni.

 
2016.04.19 | Menüpont: Motiváció a leszokáshoz | Hozzászólások: 0

Újra és újra

Előfordult már veled, hogy újra és újra ugyanabban a helyzetben találtad magad? Amikor ugyanúgy történik minden, mint legutóbb, csak más szereplőkkel? Amikor ugyanúgy jössz ki a dologból, mint ahogy eddig mindig, és már eleged van belőle?

 
2016.04.13 | Menüpont: Motiváció a leszokáshoz | Hozzászólások: 0

Tanuld meg értékelni amid van...

Mindig csak annak tudjuk a valódi értékét, amit elveszítünk, vagy amit nem kapunk meg. Amit épp birtoklunk, azzal könnyelműen bánunk, ahelyett, hogy megbecsülnénk. Pedig a holnap nem is biztos, hogy létezik. 

 
2016.03.28 | Menüpont: Motiváció a leszokáshoz | Hozzászólások: 0