Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Leszokni könnyű vagy nehéz?

LESZOKNI NEHÉZ??? 
- NEM. DE A LESZOKÁS ÚTJA NÉHA RÖGÖSSÉ VÁLHAT!

A dohányzás függőség, ha rabja vagy, a leszokás során előbb-utóbb adódnak olyan élethelyzetek, amelyek különösen megnehezítik majd a dolgodat.


...HA PEDIG FELADOD A CÉLOD AZ ELSŐ NEHÉZNEK TŰNŐ HELYZETBEN, SOHA NEM FOGOD MEGLÁTNI A "SZIVÁRVÁNYT"


boy-fashion-girl-happy-life-love-photography-quote-text-favim.com-798695.jpgA dohányzás szenvedélybetegség. A leszokás éppen ezért nem oldható meg pusztán a biológiai szükségletek – jelen esetben a nikotin – pótlásával, a dohányzás abbahagyása sok esetben jelentős változtatásokat tesz szükségessé az egyén életében.

Az ilyen helyzetekre érdemes előre felkészülnöd, és olyan "pót"cselekvéseket keresned, amely segítségével elterelheted gondolataid a cigaretta utáni vágyakozásról. 
 

FOGLALD LE A KEZED
Hasznos lehet, ha mindig van nálad egy üveg ásványvíz, amiből kortyolhatsz és a kezed is lefoglalhatod, ha rád törne a cigaretta utáni vágy. Nem mellesleg a vízfogyasztás kiválóan segíti a szervezet méregtelenítő folyamatait, ezáltal enyhíti a megvonási tüneteket is.
 

ÉRDEMES KICSIT ÁTSZERVEZNED AZ ÉLETED, ÍGY MÉG KEVÉSBÉ FOGOD ÉSZREVENNI ENNEK AZ EGY DOLOGNAK A HIÁNYÁT. 
 

Járj el munka után sportolni, vagy keress olyan hobbit magadnak, ami esténként segít elterelni a figyelmed.
A nikotin hiánya miatt keletkező és a leszokással járó stressz levezetésére sportolás mellett érdemes valamilyen relaxációs tevékenységet is választanod. Ez lehet akár egy forró fürdő, kerti munka, a háziállattal való törődés is, de részt vehetsz szakképzett vezető által irányított csoportos foglalkozásokon is.

 

EMLÉKEZTESD MAGAD MINDIG A CÉLJAIDRA
Ezt sokan el szokták felejteni, pedig sokat segít, ha a nehéz pillanatokban emlékezteted magad arra, miért is döntöttél a leszokás mellett. Számtalan okod volt rá! Nem véletlenül vágtál bele!
Ne hagyd, hogy a rágyújtás gondolata befúrja magát az elmédbe és végül elcsábítson!
A legtöbb esetben a nikotin utáni vágy pár perc elteltével alább hagy, így csak a legintenzívebb időszakokon kell átlendíteni magad.

 

és legvégül...
MIELŐTT ISMÉT A KEZEDBE VENNÉL EGY CIGARETTÁT, TEDD FEL A KÉRDÉST MAGADNAK: 
“Tényleg szükségem van erre a cigarettára?” 
Gondold végéig, melyiket könnyebb megállni? – most ezt az egy szálat vagy újrakezdeni az egész leszokási folyamatot?

 

Ha segítségre van szükséged a leszokáshoz keress bizalommal:
 

Tel.: +36/70 246 16 04

facebook.jpeg