Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Motiváció

Előfordul, hogy elveszítünk valamit a hosszú úton. Ez a valami a meggyőződéseink ereje. Amikor kitűztük a célunkat még lelkesek voltunk, a pozitív jövőkép vonzásában álltunk. A hosszú út azonban gyakran elvonja a figyelmünket a távoli céltól és a nehézségekre helyezi a hangsúlyt, amelyekkel útközben találkozunk. Kell hát valami, ami folyamatosan lelkesedést, erőt és kitartást ad, hogy mindvégig teljes lendülettel és örömmel haladhassunk.

Ezt a valamit úgy hívják: MOTIVÁCIÓ

 

dscf3769.jpg
 

A motiváció a változás üzemanyaga, amely tetteink motorját hajtja. A motiváció a legnehezebb percekben is segít, a leghosszabb és legkeményebb útszakaszokat is napsütéssel melengeti, ébren tartja bennünk a hitet, és folyamatos cselekvésre sarkall.

A motivációt csak önmagadban találhatod meg, mert a számodra fontos okokat kell összegyűjtened és ezek fognak segíteni a tartós leszokásban.

Számos okod lehet a dohányzásról való leszokásra. Sokat segíthet, ha ezeket összegyűjtöd, és aktívan használod az elhatározás megszilárdítása során és a kísértésekkel való megküzdésben. 
Gondolkozz el rajta és ÍRD LE mi az, ami nem jó a dohányzásban és mi az, ami jó a leszokásban.

 

VESD PAPÍRRA AZ ELHATÁROZÁSODAT
Írd össze az indokaidat miért akarsz leszokni: például pénzt tudsz spórolni, minél hosszabb ideig akarod megőrizni a fiatalságodat, példát akarsz mutatni a gyerekeidnek, saját magad akarod szabályozni az életed, több energiád lesz a sportolásra stb. 
A listádat bővítsd minél több érvvel.

Ezekről a listákról készíthetsz másolatokat is és elhelyezheted azokon a helyeken, ahol gyakran megfordulsz, ahol dohányozni szoktál vagy ahol a cigarettát tartod. De odaadhatod valamelyik családtagodnak vagy közeli ismerősödnek, hogy ők emlékeztessenek a nehezebb pillanatokban. Ez majd emlékeztetni fog a célodra, ha mégis rá akarnál gyújtani.


A MOTIVÁCIÓT SEGÍTHETI AZ OKOS TELEFONOKRA LETÖLTHETŐ ALKALMAZÁS IS
Az alkalmazás nem tesz mást, mint hogy számolja a dohányzásmentesen eltelt időt, és ez alapján különböző adatokkal szolgál: mikor ürülnek ki a tüdődből a káros anyagok, mennyivel többet fogsz élni (ez persze csak statisztikán alapuló becslés), mikor tér vissza a szaglásunk, stb. 
De a leghasznosabb része a programnak, hogy miután beállítottad, hogy mikor szívtad el az utolsó cigidet, mennyibe kerül egy doboz, valamint hogy hány szálat szívtál naponta, folyamatosan frissülő adatokkal mutatja, hogy hány szálat nem szívtál el, és mennyi pénzt spóroltál ezalatt.

 

Ha segítségre van szükséged a leszokáshoz keress bizalommal:
 

Tel.: +36/70 246-16-04

facebook.jpeg