Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Tippek a sikeres leszokáshoz

A terápia alkalmazása a legkínzóbb vágyat, a nikotinvágyat megszünteti, de ahhoz, hogy az esetleg évtizedek óta fennálló, berögzült szokások, gondolati minták elhagyása ne okozzon megoldhatatlan problémát, ami aztán esetleg újbóli rágyújtáshoz vezethet, érdemes néhány dolgot megtenni.  

article preview

A terápia alkalmazása a legkínzóbb vágyat, a nikotinvágyat megszünteti, de ahhoz, hogy az esetleg évtizedek óta fennálló, berögzült szokások, gondolati minták elhagyása ne okozzon megoldhatatlan problémát, ami aztán esetleg újbóli rágyújtáshoz vezethet, érdemes néhány dolgot megtenni.  

 

320722_217963324936134_147089355356865_537543_1645604514_n.jpg

 

  • Ha előfordul, hogy a rágyújtás eszébe jut, mindig igyon egy pohár vizet, ezzel a szervezetében már felszabadult és felgyülemlett - kiürülni nem képes - nikotin távozását segíti.
  • Kerülje a dohányosok társaságát a kezdeti időszakban.
  • Foglalja el magát! Lehetőleg az első időkben a napi beosztása legyen feszes, ne legyenek üresjáratok. Beszélgessen sokat, menjen el sétálni,  tervezzen minden napra valami élvezeteset.
  • Változtasson rutinszerű életvitelén. Válasszon pl. másik útvonalat munkába menni, igyon zöld vagy fekete teát kávé helyett, fogyassza máshol a reggelijét.

  • Tegyen valamit azért, hogy elkerülje a stresszes helyzeteket, csökkentse a feszültségét. Vegyen egy forró fürdőt, mozogjon többet, vagy olvasson egy jó könyvet.
  • Mozgás!? -IGEN! Ha teheti - és miért ne - mozogjon, mert a testmozgás kellemes időtöltés, segíti a szervezet méregtelenítését, fokozza a vérkeringést, oldja a feszültséget és jobban is fogja érezni magát a bőrében.
  • Ne engedje, hogy a cigaretta szerepét az étel vegye át. Ha mindenképpen evéssel szeretné lekötni magát, akkor zöldségdarabkákat, alacsony kalóriatartalmú, cukormentes termékeket fogyasszon.
  • Kerülje az alkoholfogyasztást (legallábbis az első időkben). Az ivás csökkenti a gátlásokat, és kevésbé tud ellenállni egy szál felkínált cigarettának.

  • Mielőtt ismét a kezébe venne egy cigarettát tegye fel a kérdést magának: “Tényleg szükségem van erre a cigarettára?” Gondolja végéig, melyiket könnyebb megállni? – most ezt az egy szálat vagy újrakezdeni az egész leszokási folyamatot?

           Biorezonanciás dohányzás leszoktatás Nyíregyházán:  06/70 333 3673